Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

10:03 π.μ.

Γεια σας! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια πολύ απλή 'συνταγή'  για το πώς να φτιάξετε το δικό σας λάδι για το σώμα με άρωμα καρύδας..
Ξέρετε πολλές ότι έχω τρέλα με την καρύδα το καλοκαίρι, χρησιμοποιώ αφρόλουτρο,body butter αντηλιακό και λάδι για τα μαλλιά με άρωμα καρύδας είναι το χαρακτηριστικό μου όπως λένε και φίλοι μου..



Είναι τόσο απλό!

1) Παίρνετε ένα αντίστοιχο τελειωμένο αντηλιακό σαν το δικό μου διαφορετικά απλά ένα μπουκαλάκι με αντλία για να ψεκάζετε εύκολα στο σώμα ..

2) Αδειάζετε μέσα ένα μπουκαλάκι από το κλασικό και αγαπημένο baby oil - ένα οικονομικό π.χ εγώ πήρα από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου με ούτε 2 ευρώ -
3) Αν θέλετε το λάδι σας να έχει ακόμα καλύτερη ποιότητα προσθέστε λίγο αμυγδαλέλαιο εγώ το ήθελα γιατί είναι πολύ καλό για το δέρμα -το πήρα από τα Fresh Line με τις εκπτώσεις - Αν δεν έχετε δεν πειράζει απλά σας δίνω εναλλακτικές.. Επειδή είναι σχετικά ακριβό μην το παρακάνετε με την ποσότητα λίγο αρκεί και θα καταλάβετε αμέσως τη διαφορά μόλις το μυρίσετε
4)Τέλος ρίχνετε μέσα μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο καρύδας και ανακατεύετε καλά .Εγώ που είχα ήδη το άρωμα αρκετά αισθητό λόγω του μπουκαλιού δεν έβαλα παρά 2 σταγόνες ανάλογα με το τί έχετε και το πόσο δυνατό το θέλετε προσθέτετε κι άλλο..Τα αιθέρια έλαια άλλωστε δεν θέλουν υπερβολικές ποσότητες..Λίγο αρκεί ,έχουν δυνατό άρωμα..
Και  τώρα το λάδι σας είναι έτοιμο για χρήση! Και κάνετε και καλό ανακυκλώνοντας τα παλιά σας προϊόντα !

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε
μετά το μπάνιο
μετά από πολλές ώρες στον ήλιο και τη θάλασσα 
πριν βγείτε έξω το βράδυ και θέλετε να λάμπετε και να μυρίζετε καλοκαίρι!


Πηγή:caramellitsa.blogspot.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου